Sunday, May 31, 2009

Listening discretion advised

H's 9th birthday went of like a charm. We started with  a "party room" ......
H'ets kalas gick av stapeln som planerat. Vi började med att pynta altanen....
....and a cake created by baker MOM.
....och tårta bakad av mästerkocken, Mamma.
The party was going strong with, crafting crowns for all the prinsesses....
Partyt var en success med självpyntade prinsesskronor....
....and a treasurehunt in the neighborhood. Of course we had a pinata and no one got hurt this year, yipee.....
....och skattjakt i kvarteret. Naturligtvis hade vi en pinata och ingen blev ens skadad....

.....well not seriously hurt anyway.
....nåväl inte fysiskt skadad i alla fall.


Then it was time for cake and presents and... yes, hold your ears... singing
Sedan var det dags för tårta, presenter och ....ja, håll i öronen, sång


At the end of the day I think the birthday girl had a good time
Jag tror min stora födelseflicka var ganska nöjd med dagen

GRATTIS DOTTER 

3 comments:

  1. Ett jättegrattis till er båda!hipp hipp hurraaaaaa:) Vilka härliga kort, och jaa, H lyser som en sol:)
    Jag har sagt det förut och säger det igen, hon är en skönhet, den tösen...
    Men du, vad är det för hmmm,"chica" huvudbonader???*ASG* Knakse ska jag införskaffa mig en sådan och starta ett nytt "hattmode":))

    ReplyDelete
  2. Halloj gumman du lyckades verkligen med festen till Hanna.. Hon ser väldigt glad och nöjd ut.. vädret verkade var uppehåll så tur hade du me vädret.. Krama och gratta från mig och grattis till dig me..

    Kram Shirley..

    ReplyDelete
  3. Åh grattis sä här i efterskott....
    Vilken underbart kalas !!!

    ReplyDelete