Sunday, June 28, 2009

A lazy writers break....pics only

Ok, 
I am flat out at work,
I have a wicked cold and
I am lazy.....
I will blog the 2nd part of Var är du? Soon, but in the meantime enjoy my little "poolbunny"....can't help but brag.

Ok, 
Jag har jättemycket att göra på jobbet, 
jag har en elak förkylning och 
jag plågas av lättja....
del 2 av Var är du? kommer snart men under tiden kan ni njuta av min lilla "poolbunny"....kan inte hjälpa att jag skryter om minstingen....hon är så jäkla gooooo








2 comments:

  1. Vilken mums bit:))Men nu är det ingen pardon jag vill veta del 2!!!Herregud människa lite förkylning och du gnyr:))En rejäl whisky och bums fram med datorn och författa...Hm vid närmare eftertanke,efter whiskyn kan det nog bli ganska kul, hahaha Kram på dig goding:))

    ReplyDelete
  2. Vafa......ska du till tjecko i september utan att medela moi...När???Hur länge???Vem vet jag kanske dyker upp och förgyller din tillvaro:))

    ReplyDelete