Tuesday, March 3, 2009

At least it started well / Det började bra

The evening started well, Hannah was enjoying her daily therapy.
Kvällen började bra, Hannahs terapeut var här på sitt dagliga besök


















Henk was watching the door as usual....
Henk var på väktar tjänst som vanligt....

...and the rest of the family was feeling artistic.
...och resten av familjen kände sig konstnärliga.















Even Mormor was asked for help by the three year old.
Även Mormor ombads om hjälp av minstingen.











Then something happened ,Och då hände någonting

All of a sudden things are going down hill
Snabbt började saker och ting dala



















I think for a moment it all got blurry
Det blev dimmigt

I think there was a moment of hope.....
Jag tror för en sekund hade jag hopp....


....AND THEN ALL MY DREAMS WERE SHATTERED
....OCH SÅ SPLITTRADES ALLA MINA DRÖMMAR

4 comments:

  1. Thats life,thats life,hehe. Hälsa "mormor så hjärtinnerligt gott:))Men vad fasicken, hon är ju mera brunett än jag:))!Numera "glänser och gnistrar" det i mitt hår.(Hmm eller ska vi säga en ombeskrivning av gråa stänk:))

    ReplyDelete
  2. Hehe ja man får passa på att njuta medans det varar, för på några sekunder går allt åt helvete!!! Haha. Ja det är typiskt mossan ska rätta en, förvånad hon inte har hoppat på dig än. ;)

    pussar och kramar

    ReplyDelete
  3. joooo.....sis....bilderna kan man flytta OM man vill. Jag kan berätta. Men först ska jag till Mr baker med sina magiska händer. Jag gillar majs lilla söta buttcrack.

    puss och kram.

    ReplyDelete
  4. Haha. Nice pics... :)
    Fick order av systra di att bege mig hitåt. Hästfantast bubblades det om. Och tokerier. Då kan jag inte hålla mig undan.

    ReplyDelete