Sunday, March 1, 2009

Lets go Blogging/ Nu ska det Bloggas




After much contemplating, as much as a household consisting of too many kids and a baby allows, I have decided to make the trip  to Blogland. I have been watching my friends and family disappearing into this world, reading fascinating experiences from east to west and some in between. Suddenly it struck me, I can do that too....I can... I really can....

Now, half a paragraph into this post my youngest have managed to ask me the same question three times which, in turn explains the much inappropriate use of....(dot, dot, dot) and fallen down the stairs....as I am yelling from the kitchen: Are you OK! and the response is not a scream, I am still writing. Legible with appropriate punctuation? Doubtfully. Interesting? Hopefully. Discombobulated, Quirky and Funny ? Guaranteed. 

Like my mother always says: Karolina you are much too crazy for a normal life.
 
So Here I am, stepping of the plane in the capital of  Blogville hoping to have a hell of a time....(dot, dot, dot) just a minute, I have to wipe up my three year olds vomit after eating $10 a pound Italian salami, and stopping her running of with pink princess boots and nothing else...write you soon.   K.


Efter mycket övervägande, så mycket ett hushåll med för många barn plus en bebis tillåter, har jag bestämt mej för att åka till Blogland. Efter att ha sett min familj och mina vänner försvinna in i denna värld och jag läst fascinerande upplevelser från öst till väst, så tänkte jag. Jag kan också åka...jag kan....jag kan också....

Nu sitter jag här en halv paragraf senare, minstingen har frågat mej samma fråga tre gånger, vilket förklarar de mycket malplacerade punkt, punkt, punkt, och dunset i trappan avslöjar att hon just har ramlat,  frånvarandet av ett jättevrål, innebär att jag fortfarande är skrivande. Läsbart och grammatiskt correct? Defenitivt inte. Intressant? Förhoppningsvis. Osammanhängande och Underhållande? Absolut. 

Som min mor alltid säger: Karolina du är alldeles för tokig för att ha ett normalt liv. 

Så här står jag, nyligen avgången flyget på Bloglands flygplats med drömmar av rik underhållning...punkt, punkt, punkt, vänta lite, jag måste torka upp spyor från treåringens försök att äta importerad Italiensk salami och stoppa henne från att springa ut endast iförd rosa prinsess stövlar....vi skrivs snart. K

PS. Jag avsäger mej alla stav- och grammatiska fel plus jag tar mej rätten att upfinna mina egna svengelska ord 

PS. I disclaim any misspelling and grammatical error. Further, I evoke every right to use my own Swenglish.





2 comments:

  1. hej hej

    Jag ser att Lillan i vanlig ordning springer runt i kostymen hon föddes i.

    kram

    ReplyDelete
  2. Hallå, välkommen in i denna livsfarliga beroendeframkallande cybervärld:))Åh vad roligt då ska jag följa dig och din familj:)
    Kram på dig

    ReplyDelete