Monday, March 2, 2009

Hair! Hair! It's Everywhere

My morning was spent trying to shed the winter coats of seven horses. This involves using a stiff plastic scraper and in circular motions rub the entire surface of a 1,200 pound animal with ultimate force, now multiply that by seven and you will understand why my upper body looks much like the incredible hulk's. (Only after me having 4 kids his pecs are much more impressive than mine) .

Although this activity increases my chances of scaring the most avid body builder its drawback is the hair it leaves behind and more worth mentioning the places that this hair finds. I have hair absolutely everywhere, inside my gloves, in my shoes, in my throat (my effort of hacking up hairballs would make most cats proud) plus I am now sporting nose hair.

Luckily for me I have a significant other who doesn't pay much attention otherwise he would think I have an affair with a hairy redhead Irish guy because lo and behold as I undress and look down I find I now have foreign pubic hair. Hm! I look pretty good as a red head. Pair that with the jet black hair left in the butter yesterday morning and the beautiful black tufts laying in the bedroom corners one could think I have crazy erotic meetings with some dark handsome strangers of questionable pasts...dot dot dot. 

I better make a round with the vaccuum before my better half comes home.

Like my mother always said: A little dirt in the corners surely killed someone somewhere.

Write you soon. K


Min arbets morgon spenderade jag med att försöka lösgöra vinter håret på sju hästar. Det görs genom att med en hård plastskrapa scrubba med full kraft i circulära tag, hela sidorna på ett 600 kilos åbäke. Multiplicera nu detta med sju och du inser snabbt varför min överkropp ser ut som hulkens (hans bröst har naturligtivis inte bevittnat fyra barnfödslar)

Även om denna aktivitet skapar armar som den mest ävna body builder hade avundats så lämnar den massor av hår. Jag har hår absolut överallt, inuti mina ridhandskar, i mina stövlar, även i munnen (jag hackar nu upp hårbollar som hade gjort en katt belåten) och jag kan även numera skryta med näshår.

Lyckligt lottad är jag som har en sambo som är lite frånvarande annars hade jag misstänkts för att ha en affär med en stor Irländare efter det uppdagats att jag har nya röda pubis hår. Para det med de vackra svarta hårbollarna jag har liggande i mina hörnor i sovrummet och jag kan misttas for en snärta med hemliga nattliga möten med män av tvivelaktig härkomst...punkt, punkt, punkt. Det ar bäst jag dammsuger innan mannen kommer hem.

Som min mamma alltid har sagt: Lite skit i hörnen har säker dödat någon.

Vi skrivs snart. K.

3 comments:

  1. en gång hade jag små morotsbitar i armhålan och en palsternacksbit i trosan.

    kram

    ReplyDelete
  2. Vilket härligt arbete du har, åhh få arbeta med hästar:) Som sagt gratis motion och allt, suck stön pust, jag är fullständigt jäkla besatt av att röra på mig just nu:))

    Nika: vilka böljelser har di ??Har hört talas om bondage, sado osv, men grönsaksfettichs?? Låter ju oenkligen spännande, men kanske liiiite kinkigt? *ASG*

    ReplyDelete
  3. Moahahahaha.....hårigt värre!!! Du blir buff iallafall!!!

    kram

    ReplyDelete